سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برد میلان پس از چند بازی

میلان ? ---- اندرلخت ?
 
دانلود گل کاکا   ( اگه ندیدید حتما دانلود کنید  )
 
خب تبریک بالاخره بعد مدتها بردیم
 
عجیب بود شبکه ? بالاخره یه نگاهی به تیم ما هم کرد و بازی رو با تاخیر پخش کرد
البته منصف هم باید باشیم تا حالا به غیر از لاتزیو ما با تیم بزرگی بازی نکردیم که بخواد پخش بشه .... در هر صورت اگه خواب رفته بودید حتما گل فوق العاده کاکا رو ببینید که از دستون میره هها
 
 
همان میلان همیشگى
نیمه اول میلان شبیه نیمه اول تمامى مسابقات روسونرى در یک ماه اخیر بود، کارلو آنچلوتى همان چیدمان ?-?-?-? را در نظر گرفته بود با زوج اولیویرا و اینتزاگى در خط حمله. در روسونرى، پیرلو مثل همیشه بى انگیزه بود و کاملاً در سایه کاکا بود. کاکا انرژى ویژه به تیم هدیه کرده و خودش یک تنه تیم را نجات داد. سیدورف فضاى کمى براى حرکت داشت و یانکلوفسکى و بونرا نمى توانستند سرعت لازمه تیم را تضمین کنند. کاپیتان گاتوزو مثل همیشه بمب انرژى تیم بود. در مقابل اندرلشت هم به نوبه خودش تیمى بسته و تدافعى بود. در ضد حملات نیز به لطف سرعت بیلیا و بوسونا خوب و تأثیر گذار اما حرکت رو به جلوى روسونرى در نیمه دوم آغاز شد. بونرا که در نیمه اول اولین کارت زرد را دریافت کرده بود در نیمه دوم دانیله بونه‌را مدافعبه علت وارد کردن ضربه‌ای به توپ به نشانه اعتراض به رأی لوئیس مدینا کانتالخو داور اسپانیایی بازی، اخراج شد تا تقریباً سراسر نیمه دوم را 10 نفره پیگیریکند
 این اخراج باعث شد آنچلوتى، اولیویرا را از زمین بیرون کشید و کافو را به جاى او به میدان فرستاد. در این شرایط میلان بسیار بهتر از خودش بود و تکنیک بالاى کاکا کمک بزرگى به ما کرد
 
 
 
 
 
ورکاتورن :  میلان از هر جهت از ما برتر بود
 فرانگ ورکاتورن سرمربى اندرلشت درباره این مسابقه مى گوید: من چیزى ندارم که به شاگردانم بگویم. تفاوت اصلى در کیفیت ? تیم بود و میلان به وضوح از جهت از ما برتر بود. البته ما وقتى از نظر نفرى از آنها برتر بودیم مى توانستیم خیلى بهتر ظاهر شویم. در نیمه دوم اندرلشت به شدت تحت تأثیر برترى تکنیکى حریف بود و تنها به دفاع فکر مى کرد اما در دقایق پایانى و در لحظاتى که کاکا مى توانست شمار گل هاى خودش و میلان را ? برابر کند، اندرلشت نیز چند بارى به دروازه میهمان خود حمله کرد و دیدا توانست به خوبى از یک گل تیم محافظت کند
 
آنچلوتی‌: میلان همواره همین روحیه را داشته است
کارلو آنچلوتی، سرمربی میلان به دنبال پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای گفت‌: اشتباهات بسیاری را در نیمه اول مرتکب شدیم و به محض اینکه احساس خطر می‌کردیم به جای حمله، بیشتر روی کارهای دفاعی متمرکز می‌شدیم‌‌، با این حال پس از این شرایط بار دیگر بر حملات خود افزودیم‌. ما همواره از چنین روحیه‌ای برخوردار بوده‌ایم‌.
در شرایط بحرانی به خوبی از عهده رفع موانع برمی‌آییم و باید با همین روند بازی‌های آتی را دنبال کنیم‌.
بازی 10 نفره همواره دشوار بوده است، اما شاید آنها فکر می‌کردند که می‌توانند فضای بیشتری را به وجود بیاورند و هنگامی که این اتفاق رخ بدهد کاکا خطرناک می‌شود‌. به نظر من بازی یانکولوفسکی نیز حیرت‌انگیز بود‌. او با حریف دشواری مقابله کرد و قادر بود در سطحی بالا بازی کند‌. میلان از اشتیاق بالایی برای صعود از موانع سود می‌برد و تاکنون نیز به راحتی آنها را مرتفع کرده است‌.
 
 
 
گالیانی: یانکولوفسکى‌ عالى‌ بود
نایب‌ رئیس‌ میلان‌ از پیروزى‌ در لیگ‌ قهرمانان‌ خیلى‌ خوشحال‌ است. آدریانو گالیاتى‌ بعد از بازى‌ با اندرلخت‌ گفت: بازى‌ دشوارى‌ بود و کاکا یک‌ گل‌ زیبا را به‌ ثمر رساند و اما مسأله‌اى‌ که‌ براى‌ من‌ خیلى‌ مهم‌ بود بازى‌ فوق‌العاده‌ عالى‌ یانکولوفسکى‌ بود. او در این‌ دیدار بهترین‌ بازیکن‌ میلان‌ بود.
 
کاکا: هنوز باید رشد کنم
کاکا مقابل اندرلشت گل زد همان طور که زمانى مقابل بروژ گل زد. ستاره برزیلى درباره این پیروزى مى گوید: این ? امتیاز خیلى مهم بود اما ما باید بهتر شویم. من مسابقه با بروژ را به خاطر مى آورم. شرایط دقیقاً مثل بازى امروز بود. در نیمه اول زیاد خوب نبودیم و خوب حرکت نمى کردیم. در نیمه دوم و با اخراج، ما بهتر شدیم و حتى به گل رسیدیم. کاکا درباره ارتباط ش با آنچلوتى مى گوید: با او رابطه اى عالى داریم، من براى برداشتن یک بطرى آب به سمت نیمکت رفتم و او را در آغوش گرفتم.
کاکا بر این باور است که خشکسالی گل میلان به پایان رسیده است‌.
او در این خصوص تصریح کرد‌: تا الان نیز بدشانسی آوردیم که گل‌های قابل توجهی را به ثمر نرساندیم، اما دیگر این بدشانسی به پایان راه خود رسیده و به زودی شاهد گل‌های فراوان خواهید بود‌.
آنچلوتى گفت: کاکا براى کاپیتان شدن هنوز باید بالغ تر شود: با کارلتو موافق ام. هنوز باید چیزهاى زیادى از کاستاکورتا، مالدینى و گاتوزو یاد بگیرم. بالاخره یک روز هم فرا مى رسد که دیگران باید از من درس بگیرند.
 
اینزاگی‌: مهم‌ترین نکته، بازگشت با 3 امتیاز بود
اینزاگی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران در مورد پیروزی روز سه شنبه تیمش در لیگ قهرمانان گفت‌: یک بار دیگر در دیداری بسیار دشوار بازی کردیم؛ با این حال مهم‌ترین موضوع این است که ما با 3 امتیاز به خانه بازگشتیم‌. حال باید تمام تمرکز خود را بر این لیگ معطوف کنیم تا به امتیازات بیشتری برسیم‌.
او در توصیف عملکرد یانکولوفسکی اظهار داشت‌: او امشب خوب بازی کرد‌. مارک هرگاه که به میدان می‌رود عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد و در کارهای تیمی موفق است‌. متأسفم که نتوانستم در این بازی گلزنی کنم، اما خوشحالم که در این دیدار پیروز شدیم و با دست پر به خانه بازگشتیم‌.
البته من باید این مطلب را چند روز پیش میزاشتم ولی نشد دیگه ببخشید.
 
  تبریک یادتون نره